söndag 23 januari 2011

Bingo

strax har ytterligare en månad bara dragit iväg

vi finns ännu kvar i Bolnouevo, här har man ju det bra med dusch toa samt el.

vi har ju inget "förtält" fastspännt vid bilen, så det är enkelt att resa ut, vilket vi ofta gör till närliggande städer och byar.

så dagarna går till samkväm med våra Svenska, Tyska, Holländska, Spanska grannar.

Här på Campen finns en lokal som kallas socialen, där ordnas alla sammankomster,

vi hade läst att det skulle bli dans och något som var svårt att tyda
uppträdande eller något liknande.

så klart vi drar iväg dit kl 20.00

huvva!

bara skränande Tyskar, dessutom är det "BINGO" inget jag kan påstå att jag gillar, nåja kanske för att jag aldrig vinner något,

en besvikelse blev det, tur vi hade våra trevliga grannar Janne och Lisbeth med oss,
dessutom träffade vi ett par från Holland som var duktiga på Engelska

jo visst hade vi en mycket trevlig afton , det kan jag lova, trots att
jag inte kunde dansa, mina knän klarar inte det tyvärr, men det blir säkert bättre.

vi lider faktiskt lite båda, av detta "drönarliv" det skulle vara skönt att kunna resa hem för att ta tag i saker och ting, men kylan ställer ju till det,hemmavid.

Inga kommentarer: