torsdag 31 oktober 2013

Tandläkaren

Nattisdushen är nog den skönaste, då man kan begjuta hela kroppen med ljummet vatten,
kallvattnet här är nog över + 25 grader,
sedan lägga sig på sängen under fläkten, dra lakanet över sin lekamen
hmm!
den roterande takfläkten påminner mig om då vi var i Laos och behövde torka madammens intima plagg, vi försökte hänga dem på takfläkten men inte fan funkade det, lite Pippi Långstrump blev det


Nu är det dags för Ingers sista besök hos tandläkaren innan vi reser vidare,
här får man verkligen valuta för pengarna  första och andra besöket tog närmre 5 timmar vardera
så mycket det blev uträttat.

nåja, vi har ju erfarenhet av sjukvården här, så kvaliteten,verkar hålla,
slippa detta "duttande" på 30 minuter, ny tid nästa vecka!

här får man klart besked , detta vill jag göra det kommer att se ut så här , kommer att kosta och olika förslag
här kan man bestämma mera över sitt garnityr, vad jag vill, vad jag anser mig ha råd med.

med facit i hand sitter hon nu här,  sista ingreppet,
sedan ett uppehåll,
kan ni komma om en vecka ?
nej vi reser till Myanmar på fredag,

vi skickar e-post så fixar ni en lämplig tid ok?
så smidigt allt kan vara

man blir lite trött på storstaden,
det finns heller inget vi behöver handla, möjligen ett par luftiga långbyxor och kanske någon framknäppt luftig skjorta som inget väger,
om en vecka skall vi se vilka persedlar vi inte, ännu använt,
då får de nog gå till någon annan









Inga kommentarer: