måndag 10 november 2008

så där ja!
nu sitter jag bara och väntar på nästa äventyr, der blir skjuts till Prasat, för att ta nattbussen till Bangkok igen, sedan därifrån så fort som möjligt till flygplatsen hämta den inkommande personen "kråkan" för att fort som bara den dra i väg med närmsta buss tillbaka, eftersom vi blev inbjudna på Thaiparty den 13:e! kan ju va kul att gå på!
om man orkar hålla sig vaken!
ja!
man börjar bli lite sliten med åren, det är inte lika kul längre, men nyfikenheten tar ju överhand! åtminstonde är det så för mig!
så jag har redan tackat ja!
och då får man väl ställa upp!
huvva att bli pensionär är tufft skall du veta!
men så länge jag var "två" fanns ju så många drömmar om gemansamt åldrande!
nu får man börja om, det är tungt, men man får andra värderingar, blir mera ödmjuk inför det livet kan ge!
om man är förståndig nog att ta det till sig!
kanske har jag fel!
vi får se!
jo då jag har fattat många tokiga beslut i mina dar!
men varje "fadäs" har gett mig styrka att gå vidare till nästa problem!
för jag har alltid vetat att det finns där!
så visst är man tokig, som inte bara låter livet rinna mellan fingrarna!
men så är jag då inte, jag måste möta motgångarna för att känna harmoni!
ok !
du får ta det som du vill!
så tänker jag!
nej nu måste jag sluta, jag hämtas nu till nattbussen i Prasat! på väg till Bagkok,! jag har ingen dator med så det blir tyst något dygn!

Conny!


Inga kommentarer: